Nordic Blends online store

10 april 2015

Stylish and practical: cork wall

My office really needs a make-over and no, I'm not posting any photos. You would wonder how on earth ANY serious work can come out of it. Apparently I'm one of those people that need a mess around them to be productive...
But my radar for decorating ideas is on and on Coco Lapine's blog I came across this great idea for a cork wall. It looks nice and natural and would be perfect for pinning notes, ideas and inspiring images.
Seems pretty cool for a kitchen or children's room too.


Mijn kantoor is hard aan een make-over toe en nee, ik ga geen foto's plaatsen. Je zou je alleen maar afvragen hoe daar in hemelsnaam nog enig serieus werk vandaan komt. Blijkbaar hoor ik tot de mensen die het beste werken met heel veel spullen om zich heen...
Maar mijn radar voor ideeën staat aan en op Coco Lapine's blog zag ik dit geweldige idee voor een kurken wand. Het ziet er mooi en natuurlijk uit en zou perfect zijn om notities, ideeën en inspirerende plaatjes op vast te prikken.
Lijkt mij ook heel geschikt in de keuken, of een kinderkamer.

Photo: Petra Bindel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten