Nordic Blends online store

13 juli 2012

Nordic Inspiration: modern met Gustaviaans in wit

Mijn liefde voor Scandinavische interieurs begon 10 jaar geleden toen ik voor het eerst kennis maakte met de Gustaviaanse stijl in Amerikaanse woonbladen.
Sinds die tijd staan er in ons huis twee oude Zweedse kasten en een Moraklok, waar ik nog altijd heel blij mee ben.
Inmiddels is mijn smaak wat verschoven richting modern, mede door de webwinkel, en probeer ik door het combineren met strakke accessoires uit de collectie van Nordic Blends de sfeer in huis wat minder 'klassiek' te maken.

De bewoonster van dit interieur heeft zo te zien dezelfde liefde voor oud en nieuw Scandinavisch.
Ik vind de combinatie met de wand met zwarte lijsten erg leuk en helemaal van nu.
Dat de voorste twee stoelen (links Gustaviaans, recht Zweeds Barok) originelen zijn, zie je aan de lage zit. De achterste twee zien er wat comfortabeler uit!


Tafel Tati (Broberg & Ridderstråle voor Asplund)
Lamp Great White (Claesson Koivisto Rune voor Örsjö Belysning)
Barok en Gustaviaanse stoelen via Gudrun Ödmann Antik

Meer foto's uit dit interieur op Sköna Hem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten