Nordic Blends online store

21 januari 2015

Behind the scenes: Menu Spring 2015 at northmodern fair

Menu's Spring news premiered last Sunday in, where else, Copenhagen. Menu had a fabulous stand at the northmodern fair.
I had been looking forward to see the new Tribeca lighting series, designed by Søren Rose, a Danish designer based in New York. And boy, I was not disappointed! The whole ceiling was covered in the most spectacular design of the series, the Franklin chandelier. Made in matt brass and black steel.

We were introduced to all the new designs for the coming season and it was stunning and overwhelming. What a great amount of new designs, all musthaves for your wish list. In one of the next postings on this blog you will see more of the new products.








Menu's voorjaarsnieuws ging afgelopen zondag in première in, waar anders, Kopenhagen en wel op de vakbeurs northmodern
Ik wilde heel graag de nieuwe Tribeca verlichtingscollectie zien, ontworpen door Søren Rose, een Deense designer met een studio in New York. En tjee, ze hebben me niet teleurgesteld! Het hele plafond was gevuld met het meest spectaculaire design uit de serie, de Franklin kroonluchter van messing en zwart metaal.

We werden rondgeleid langs al het nieuws voor het komende seizoen en het was overweldigend. Veel musthaves, ik heb mijn verlanglijstje in een rap tempo zien groeien. 
In een volgende posting op dit blog laat ik je meer van de nieuwe producten zien.

Photos: Nordic Blends (Collette Peek)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten