Nordic Blends online store

1 februari 2014

Mintgroen in de babykamer

Holly Becker van het bekende Amerikaanse interieurblog Decor8 heeft onlangs een geweldige babykamer ingericht voor de komst van haar eerste kindje, een jongetje.
Natuurlijk zijn we benieuwd hoe ze dit gedaan heeft en je vindt de hele making of terug op haar blog.

Omdat dit kamertje zo'n geweldige inspiratie is, wil ik het hier wat foto's laten zien.
Mijn oog viel meteen op het nieuwe, mintgroene behang 'Kite' van Ferm Living. Leuk om te zien dat mintgroen zowel voor jongetjes als meisjes werkt. Het mintgroen van Ferm Living is niet te zoetig van tint. Een sample van dit behang kun je bij Nordic Blends bestellen.
Op zoek naar andere bekenden zag ik nog het dekentje Little Remix (ook van Ferm Living), kussentjes en houten opbergdozen van Ferm Living en de houten lamp van Muuto.

Op de meuren zit verf van Farrow & Ball en de commode is van het Deense Oliver Furniture. Oliver Furniture is een oude bekende van mij: ik ben enkele jaren hun agent geweest voor ik met mijn webshop begon. Heel leuk om ze nu, aan de andere kant van de oceaan, weer terug te zien!





Holly Becker from the famous Decor8 blog just finished the nursery for her first baby boy.
It's so nice to see that the mint green colour works so well for girls ánd boys. 
You can spot a lot of great items by Ferm Living, like the Kite wallpaper, blankets, cushions and wooden storage boxes.
Curious how she did it? You can find everything about the making of this room on Holly's blog.

Foto's: Holly Becker (Decor8)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten