Nordic Blends online store

26 juni 2013

Thuis bij NB: Menu Kettle theepot met kurken onderzetter Ferm Living

De Kettle theepot van Menu stond al lang op mijn verlanglijstje en een tijdje geleden heb ik mezelf er een cadeau gedaan. Hij is fantastisch en ik heb er al veel complimenten over ontvangen hoe handig en mooi hij is.
Ik heb de theepot gecombineerd met de Cork Coaster van Ferm Living. Het glas en het kurk vind ik mooi bij elkaar staan.
De kurken onderzetter was iets te groot voor de theepot, waardoor die niet stabiel stond. Daarom heb ik er 3 bolletjes tussenuit gehaald. Dat gaat gemakkelijk, want de onderzetter is geregen aan een leren koordje dat je eenvoudig weer opnieuw kunt dichtknopen.
Het is een leuk alternatief voor een theelichtje en het beschermt je tafel tegen de warmte van de theepot!




In my home I have the Kettle tea pot by Menu. I'm using it with the cork coaster by Ferm Living. I love the combination of the glass and cork! The coaster was made to fit the size of the tea pot by removing 3 balls. That was easy since the balls are on a leather strap that can be tied again. It's an alternative for a tea warmer and it protects your table from the heat of the tea pot.

Foto: Collette Peek (Nordic Blends)

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk is tie he?
    Ik heb er ook een artikeltje over geschreven en jou daarin gelinkt ben je benieuwd?
    Klik dan gerust op deze link: http://arjavangarderen.blogspot.nl/2014/04/kringloop-gelukjes.html
    Ik ga je volgen hoor :).

    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Arja, niet te geloven dat je deze theepot in de kringloopwinkel hebt gevonden! Ik vraag me werkelijk af waarom de eigenaar daar nou vanaf wilde. Je gaat er zeker heel veel plezier van hebben. Mooie foto's op je blog, prachtig om naar te kijken, ook die van de thee.

      Verwijderen
    2. Ja hahah daar snap ik nou ook helemaal niets van :).
      Hij is geweldig mooi en tijdloos!
      Bedankt voor je compliment :).

      Ik ga eens even bij jouw rondkijken hoor, volgens mij hebben we wel dezelfde smaak ;).
      Fijn weeekend!
      X Arja

      Verwijderen