Nordic Blends online store

12 juni 2013

&tradition op Design District

Afgelopen zaterdag bezochten wij Design District in Zaandam.
Het is eigenlijk een vakbeurs (die op zaterdag opende voor het publiek) en dat was ook zichtbaar in de wat zakelijke uitstraling van veel stands op mijn lijstje. Sommige hadden wel erg weinig producten in de stand, een enkeling alleen een wand met foto's.
Het gevoel bekroop mij dat ik blijkbaar nog altijd geen 'echte'  designliefhebber ben, want veel stands kwamen enigszins koel en ongezellig op mij over: veel wit of juist felgekleurd kunststof in combinatie met strak glas en chroom.

De stand van het Deense &tradition van agent Form Focus was gelukkig een uitzondering. Daar was moeite gedaan om een warmere sfeer neer te zetten.
Ik vind de combinatie van 'bekende' (om niet te zeggen traditionele) vormen met strak design in rustige tinten heel mooi. En: graag met een beetje puur hout! Dat kunnen ze goed daar in Scandinavië, ook bij &tradition.




Last Saturday we visited Design District in Zaandam. It is a trade fair but on Saturdays they open for the public. Sadly some of the stands on my list had very little on display, one piece of furniture or just a wall with pictures. 
A good exception was &tradition. Here the atmosphere of the brand was clearly visible. I love their combination of more traditional forms and modern design.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten