Nordic Blends online store

18 juni 2013

Flip Around tafel van Norm voor Menu

Hij circuleert al op het internet dus het wordt hoog tijd dat ik jullie de nieuwe Flip Around table van Menu laat zien. De Flip Around tafel is ontworpen door de boys van Norm Architects, dus zoals te verwachten was, is het weer een heel erg mooi, sober maar o zo praktisch design geworden.


Zoals de naam al aangeeft kun je het blad van het tafeltje omdraaien. En niet alleen dat: het is ook te gebruiken als los dienblad. Ik ben gek op dit soort designs waarover echt is nagedacht en de functie net zoveel aandacht heeft gekregen als het design. 

 





De Flip Around Table is prachtig te combineren met de andere designs van Norm voor Menu en ik heb daar al helemaal zin in.
Uiteraard ga ik mijn best doen dit gave tafeltje in de webshop te krijgen. In Denemarken is het vanaf komend najaar te koop. Dan Nederland nog...Wordt vervolgd!

It's already circulating on the internet, so it's time for me to show you the new Flip Around Table by Menu. It's designed by Norm so as can be expected it is simple, utterly stylish and practical.
Not only can you flip the tray, it's also possible to take it off the table and use it on its own.
Of course I will do my best to get this great item for the webshop! In Denmark it will be available this Autumn.

Foto's: Menu



2 opmerkingen: